Καλώς ήρθατε στο εργαστήρι μου

Άλλο ένα χόμπυ μου είχε ξεκινήσει από παλιά, τότε που η μητέρα μου είχε την παλιά της ραπτομηχανή, την οποία έχω ακόμα, μεγάλωσα μαζί της. Η μητέρα μου ήταν μοδίστρα. Ήθελα να ακολουθήσω τα βήματα της, αλλά εκείνη δεν ήθελε να γίνω μοδίστρα. Ίσως γιατί έχοντας το σαν επάγγελμα βιοποριστικό είχε κουραστεί. Έβλεπα κι εγώ ότι δεν είχε μεγάλα κέρδη, αντίθετα ήταν πολλές που έραβαν τα ρούχα τους κι όταν ερχόταν η μέρα να πληρώσουν εξαφανίζονταν, μερικές φορές χωρίς καν να πάρουν το ρούχο, για το οποίο η μητέρα μου είχε κάνει τόσο κόπο και, ουσιαστικά, είχε χάσει τον χρόνο της. Όμως μου άρεσε να ράβω και το ξεκίνησα για την προσωπική μου γκαρνταρόμπα και σιγά-σιγά εξελίχθηκα, αγοράζοντας το περιοδικό τής Burda και μαθαίνοντας σχεδόν πιο επαγγελματικά το ράψιμο απ' ότι ήξερε η μητέρα μου, και τώρα που έχω αρκετή εμπειρία, δημιούργησα αυτό το blog για τις φίλες που τους αρέσει να ράβουν, αλλά και τους φίλους, γιατί η ραπτική έχει πολλούς οπαδούς τού αντίθετου φύλλου. Σε ότι αφορά τα υλικά τής ραπτικής, δεν έχω εξοικείωση με όλα όσα την αφορούν, όπως την ρόδα που κόβει το ύφασμα αντί τού ψαλιδιού, ή την βάση κοπής - κόβω πάνω στον πάγκο ή το τραπέζι, ή το καρμπόν για τα σημάδια - χρησιμοποιώ καρφίτσες και βελόνα με κλωστή για πιο σίγουρα, αλλά είμαι οπαδός τής ρήσης "τα ράσα δεν κάνουν τον παπά" και ότι δημιουργούμε, μπορούμε να το φτιάξουμε και με απλά πράγματα. Παρακάτω θα βρείτε πατώντας πάνω στις εικόνες, αναλυτικές οδηγίες για κάθε ενότητα που τιτλοφορείται. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΤΕ.

ΠΩΣ ΔΙΟΡΘΩΝΩ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΟΥΜΠΙΩΝ ΣΤΙΣ ΦΟΥΣΤΕΣ

 
Όταν έχουμε κοιλίτσα, πολλές φορές οι φούστες δεν έχουν την εφαρμογή που θέλουμε, γι αυτό όταν κουμπώνουν εμπρός και ανοίγουν στην κοιλίτσα μας, χρειάζεται μια μικρή επέμβαση για να μη φαίνεται άσχημα.

Εδώ βλέπουμε την φούστα διορθωμένη.


Εδώ βλέπουμε πως ανοίγει στην κοιλίτσα και αυτό θα το διορθώσουμε.
Θα χρησιμοποιήσουμε κόπιτσες.


Θα ράψουμε τις "αρσενικές" στην αριστερή φάσα κουμπώματος με το άγκιστρο τους να βγαίνει έξω και να φαίνεται πάνω από την φάσα (φωτογραφία δεξιά).



Στην δεξιά φάσα κουμπώματος, ακριβώς πάνω στο εξώγαζο, φτιάχνουμε δυο θηλιές ακριβώς στο σημείο που είναι τα άγκιστρα με βελονιά φεστόνι .


Εδώ βλέπουμε πως και που τοποθετήσαμε τις κόπιτσες και τις θηλιές.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου